dimecres

Cresta central,cim de Segària i la zona de Benimeli

Ahir en la que pegava(més de 30 graus) Talo hem va portar al cim de Segària però com en ell és costum(amb sorpresses) no pujant pel portet d'Ondara que està just dalt del parc públic sino per Beniarbeig i prop del portet de Beniarbeig i on no trobava la pujada perquè eixa zona és escarpada,vam estar més de mitja hora buscant i buscant i ens vam trobar aquest preciós avenc
Després vam trobar la zona de pujada i vam aplegar a la cresta no sense patir i on impresiona vore la gran verdor de la cara nord i tambés les formes tant boniques de la cresta oest.
No hem pensava mai que fora tant dura una cresta i anar de pedra en pedra caminant i semi-escalant esgota molt,després de prop de 3 hores vam aplegar al cim i vam esmorzar.
Després buscant el portet d'Ondara ens vam trobar un altre avenc i ja vam baixar cap avall buscant l'asèquia i cap al cotxe.
En resum una ruta curta però molt dura i exigent i molt bonica amb preciosses vistes cap a moltes serres de la zona.