diumenge

De nocturna per Benissa

Bona ruta la del dissabte 26 i bona companyia,a les 8 de la vesprada jo,Víctor,Pepa i Gabi hem eixit des del Collado cap a la cresta de la Solana,lo que és una senda prou coneguda de dia la cosa canvia per la nit es converteix en una senda que costa de trobar en moltes ocasions,la senda necessita urgentment una marcada i sobre tot una netejada(hi han fullets a l'oficina de turisme de la ruta però falta marcar-la).
En poc més d'una hora ja estavem al cim,estavem tots suats i el ventet bufava prou fresquet i ens hem fet un parell de fotos i a la marxa i cap avall a buscar el corral.
Després hem arribat al Cau de Marnes i ja cap al Tossal Aspre on m'he enganyat de senda i hem fet un ratet més de caminata aplegant a una rampa entre marges i vam tindre que tirar enrere i ja hem agafat la bona senda i hem sopat amb la majestuosa Bèrnia de fons,mirant les estrelles en una nit prou despejà,en acabar ja vam baixar cap a Pinos i després a buscar la bonica senda cap a Lleus que jo personalment anomene del jabalí.
Una vegada a Lleus tocava fer una llarga i dura pujada per camins fins a buscar la pista-senda de l'Albinyent i el camí de la Solana fins al camp de tir on vam fer una paradeta i ja a buscar el Collado per la zona del Racó de Carabou.
Ja aplegant al Collado vam vore un cotxe d'una parella de xics que ens va convidar a entrar en una finca....
Quan passaven pocs minuts de les 2'30 de la matinada vam acabar la ruta de prop de 25 km i  havent caminat prop de 6 hores.
Fins l'altra,salut i muntanya!