dimecres

3er dia.Ruta per les meravelles de Diània (Castell de Castells-Ondara)

L'últim dia ens van servir un desdejuni que no cabia ni en la taula,vam menjar quasi tot el que vam poder i compartiem sensacions a l'hora amb cansanci i amb pena perquè l'aventura anava aplegant al seu final,això sí,hi havia que disfrutar fins a l'últim moment i falta l'última i no per això menys atractiva ruta.
Agafem un poc de carretera de Castell de Castells-Tàrbena i agafem un nou ramal marcat que et porta per un encantador sender cap al Plà d'Aialt i després poc a poc per pista fins al Plà d'en Moragues,allí començem a gaudir de les vistes cap al Montgó,Cavall Verd,etc i sobre tot de la Penya Altar ja que des d'allí impressionava i ens vam quedar amb ganes d'explorar-la,un altre dia serà.
Després de passar per la pista d'avionets que hi ha allí dalt del Cocoll començem a baixar poc a poc gaudint de les bones vistes fins a Benigembla,prop del poble fem una paradeta i després pel riu xaló-gorgos anem fins a Murla on fem un poc de turisme pel poble.
Després ja cap a les runes del Castellet d'Orba i ja per la senda fins a Orba on dinem al Ca'l Xon i ja per camins entre tarongers fins a Ondara acabant la gran excursió algo cansats però contentísims de la bona companyia i d'haver passat 3 grans dies per les sendes diàniques,serres,llomes,indrets meravellosos que esmentava Joan Pellicer al seu llibre meravelles de diània.
Adéu amics i amigues i fins l'altra!!!