dissabte

De volteta pel collado de cardos i els lleus

L'estret de Cardos mires des d'on el mires sempre espectacular.

La zona de la Pedrissa-Canelles al fons

Un arboç

La serra d'Oltà la teniem just enfront nostra

L'inconfundible Bèrnia

De tant en tant va bé una caminata tranquila i això és el que vam fer jo i Salva.
Vam eixir des de la placeta dels Lleus en direcció cap a l'Estret de Cardos pel camí dels Lleus.
Anem plàcidament caminant i parlant de les nostres coses i gaudint del bonic paisatge entre bancals i oliveres.
Apleguem a l'estret i baixem fins al barranc Salat per a vore la senda que puja cap a l'estret,peguem una ullada i tornem cap enrere i pujem cap a Pinos per la senda de ferradura,hi han unes marques rojes.
Anem caminant i a poc a poc apleguem dalt on ja es divisa Bèrnia i l'ombria,preciosses vistes i ara toca baixar un poc i després pujada cap a Pinos.
Com la ruta era de gaudir del dia anem al bar del Peó de Pinos i ens fem un parell de cerveses i ja tranquilament baixem cap als Lleus per la senda del jabalí completant la ruta en dos horetes.