divendres

PR de la font de l'arc cap a Finestrat

Ruta parcial dins del PR de Sella a Finestrat de prop de 12 km però fent 6 d'anada i els corresponents de tornada.

Després de 10 anys sense trepijar la zona torne a Sella a la font de l'arc des d'on començe a fer la ruta,no sabia si dirigir-me cap al pas del comptador o cap al goleró i al final vaig optar per la segona opció ja que no tenia temps de fer tot el recorregut que són 18 km més o menys.
Admire des de la llunyania l'impressionant Penyó Diví i agafe la pista cap a la dreta per una zona amb molta caravana i camper aparcada -la zona és un paradís per a la gent que li agrada l'escalada,senderisme... i passe una zona amb bona cosa d'ombra i de seguida em retrobe amb el manto verdísim de la serra dels Castellets i la part que enllaça amb el Puig Campana.
El recordava verd però ara ho veia encara més tot i que des del pas de Goleró es divisa en altura i encara impressiona més.
Continue mig trotant, mig gaudint de la natura i passe el Mas del Secretari, alguns racons ombrívols
fins a arribar el Collado de Sacarest que és on desemboca la senda del pas del Goleró però al no tindre més temps men torne trotant amb ganes de més però un altre dia tornaré a gaudir d'aquest desconegut i bell racó de la marina baixa.