divendres

La font major de Sella











 Ruta curteta per Sella,en principi anava a fer la ruta de l'aigua però després de fer la part inicial vaig arribar a un assut i estava tallat pel covid fins a nova ordre així que vaig rodar de nou per la part que havia fet inicialment.

En vore una senda que s'endinsava barranc amunt i no estava marcada vaig optar per fer eixa ja que l'idea era rodar encara que fora una horeta i poc.
La senda dona a la font Major i és d'on vé tota l'aigua de la famosa ruta de l'aigua,segons m'he informat eixa aigua vé de la serra d'Aitana i ara amb el desgel i les últimes plujes estava la cosa bonica de vore.
Hi han diferent pasarel-les que van creuant el riu diferents voltes i després d'arribar dalt de tot vec un camí amb un pr però per falta de temps ja vaig tornar pel mateix caminet completant una ruta nova,diferent i amb molt aigua.


Entrada destacada

De ruta pel Castellet,la mallà del Llop i el pinar de Ruiz